Interested to know more about Herbalife?Kindly complete the form..Thank you.

Tuesday 1 January 2013

Welcome 2013!

Alhamdulillah dipanjangkan umur untuk melangkah ke tahun yang baru, 2013. Bulan Ogos tahun ini akan berlaku satu perubahan yang besar pada umur saya iaitu ke '3 series', i.e. 30 tahun.

Ramai orang berbicara tentang azam bila melangkah ke tahun baru. Secara jujurnya, saya tak pernah menulis apatah lagi memonitor azam saya. Tapi sejak terjebak di dalam Herbalife, saya sudah mula ada azam yang kuat. Tidak bermakna saya tak pernah ada cita-cita. Alhamdulillah saya sudah mencapai hasrat saya seperti di bawah (not comprehensive):

  1. Untuk memasuki sekolah berasrama penuh (ni azam zaman sekolah rendah, memang nangis-nangis nak masuk SBP tau). Alhamdulillah, berkat usaha abah tersayang naik turun jabatan pendidikan dapat jugak masuk Soksek as 2nd batch. Memang sangat tercabar sebab confirm2 org yang 1st batch sangat pandai. Pulun giler2 alhamdulillah keputusan SPM memuaskan.
  2. Nak gi overseas. Alhamdulillah sebab keputusan SPM ok, ditawarkan biasiswa ke USA untuk buat ijazah kejuruteraan elektrik. Sekarang jangan tanya buat ape :p
  3. Nak kerja dengan Petronas. Alhamdulillah dapat jugak.. sangat menyenangi kerja yang diamanahkan buat masa ini walaupun tak kene langsung dgn kelulusan.
  4. Nak ada family. Setahun kerja selamat bergelar isteri dan setahun lepas tu selamat bergelar ibu. Sekarang dah 2 anak. Alhamdulillah.
  5. Hujung tahun lepas hati terbakar-bakar nak serious buat Herbalife. Serious terbakar. Tak tahu lah sebab apa. Tapi memang banyak la sebab. Hehe.. nanti kita citer di entry yang lain ok.
  6. Tahun ni..? Rahsia. Haha.. (sabar je la kan.. penat je kan korang baca). InsyaAllah akan dishare di hujung tahun kalau meet, boleh camtu? Oklah share satu yang relevant, of course la nak diberi kesihatan yang optimum supaya dapat memberi yang terbaik untuk keluarga, company, agama dan negara.

Bukan gambar sebenar, walaupun bilangan  anak dan suami sudah menepati.

Of course nak lebih cantik and lose more weight sampai dapat berat badan ideal!!  InsyaAllah... yang ni pun kene kerja keras, ingat nak dapat duit je ke kene kerje keras? So kenalah terus setia dengan Herbalife, insyaAllah :)

What about yours?
 
The 2013 clock has started ticking...

 
 Jika anda berazam untuk mendapat berat badan ideal anda, sila hubungi saya sekarang!

No comments:

Post a Comment