Interested to know more about Herbalife?Kindly complete the form..Thank you.

Thursday 17 January 2013

Mari kenali botol-botol Herbalife.

Herbalife tidak lengkap dengan produk-produknya yang menarik dah useful. Yang paling orang suka, selain buttonnya adalah botol-botol Herbalife! Jom tengok jenis-jenis botol yang ada, sinca ramai yang still keliru..


Ini botol air 2 liter. Ada warna hijau sahaja. Sangat senang untuk memenuhkan quota minum air sehari sebab tak perlu ulang alik ke pantry top up air.




Ini adalah botol air 1 Liter. Lebih handy untuk dibawa ke mana-mana. Currently ada warna merah sahaja.



Ini pula shaker bottle. Terdapat gelung di dalamnya untuk membantu melarutkan shake. Sangat mudah untuk menikmati shake yang sedap dan sihat ini di mana sahaja.



Shaker Cup pun boleh digunakan untuk melarutkan shake, tetapi tidak berapa berkesan. Boleh juga digunakan untuk mengisi air tea mix, aloe vera atau air masak.




 Latest bottle adalah shaker bottle yang baru ni. Terdapat dalam 5 warna menarik, compartment serbaguna yang boleh diskru masuk di bawah main bottle, dan juga bahagian tambahan untuk meletakkan serbuk teamix dan pils anda.


Pada sesiapa yang berminat untuk memiliki botol-botol yang menarik ni, sila hubungi saya di 012 2373829 atau email ke alamat azira.afzan@gmail.com

2 comments: